0 Vare(r) i kurven
I alt Dkr0.00
Fragt Dkr0.00

GRATIS FRAGT på alle ordrer over 700 DKK - 1-3 dages levering

Kundeservice: +45 70 20 35 37 - Åbningstider: 10-16 alle hverdage

Fortrydelsesret:

For at du kan fortryde købet kræver det iflg. dansk købelov at varen returneres i ”væsentlig samme stand og mængde” og det vil altså være et skøn vi først kan tage, når vi får varen retur fra dig. (I praksis skal emballagen samt varen naturligvis være i samme stand som da du modtog den, så vi kan sælge varen til en anden kunde – og dette er normalt altid tilfældet hvis ellers du har pakket den ud omhyggeligt og naturligvis ikke brugt varen).
Du kan også fortryde købet ved blot at nægte modtagelse af varen, ved at overdrage varen til postvæsenet eller ved at følge anvisningerne for returnering herunder.

Din fortrydelsesret løber fra det tidspunkt du modtager varen.
 
Reklamation og garanti:

Ifølge danske købelov har du som forbruger to års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget og skal ikke forveksles med garanti, som stadigvæk kun er 1 år gældende fra den dag du modtog varen fra os.
Vi ombytter så vidt muligt defekte varer til et nyt produkt, så du får, hvad du oprindeligt bestilte - men vi forbeholder os retten til at afvikle en reklamation ved at udbetale varens købspris, hvis vi ikke har mulighed for at ombytte den.
  

Returnering/ombyt af (jule)gave: Du har naturligvis to års reklamationsret, som gælder fra den dag du modtager dine varer.

Varerne skal returneres i original emballage, og evt. beskyttende emballage om f.eks. dufte og cremer må ikke være brudt.
Varerne må ikke være testet mere end, hvad man normalt ville gøre i en butik. Det vil sige, at en trimmer ikke må være brugt, hvis den ønskes byttet eller refunderet.

Du skal altid printe og udfylde følgende seddel (alternativt skrive oplysningerne på en seddel, hvis du ikke har en printer):

Ordrer, som sendes retur uden en seddel vedlagt, vil ikke blive behandlet.

Hvis ordren skal ombyttes eller refunderes, skal du selv betale for returfragten.
Hvis produktet er i stykker, og du ønsker et nyt, skal du kontakte vores kundeservice, før du sender noget retur. Så hjælper vi med fragt og genbestilling.
Husk at sende varerne forsvarligt pakket ind, da du er ansvarlig for, at de kommer sikkert retur til os.

Hvis du ønsker et produkt byttet til et andet, kan det kun lade sig gøre, hvis prisen matcher det oprindelige eller er lavere (vi refunderer differencen).
Vi kan desværre ikke håndtere at bytte til et dyrere produkt, da vi ikke kan hæve yderligere på det benyttede kort.

Ønsker du pengene retur, lader vi naturligvis bare handlen gå tilbage og krediterer pengene på det betalingskort, der blev brugt, da varerne blev bestilt. Vi kan desværre ikke håndtere at refunderer til andre betalingskort end det benyttede.
Bemærk venligst at denne proces kan tage fra 3-14 dage alt efter hvor hurtigt PBS og dit pengeinstitut behandler sagen – og ventetiden er desværre ude af vores hænder. 

 

Returnering:

I julen har vi udvidet fortrydelsesret og vi bytter dine ordre helt frem til d. 1/2 2021.
Varerne skal returneres i original emballage, og evt. beskyttende emballage om f.eks. dufte og cremer må ikke være brudt. Udgiften til returforsendelsen dækkes altid af kunden, men vi betaler til gengæld fragten tilbage til dig, hvis du ønsker ombytning til andre varer eller pengene retur. Hvis du ønsker ombytning til andre varer, skal du vedlægge præcist produktnavn, samt en begrundelse for den ønskede ombytning ved din returpakke. (Læs afsnittet omkring returnering i praksis grundigt inden du sender en vare ind til os)
 
Ønsker du pengene retur lader vi naturligvis bare handlen gå tilbage og krediterer pengene på det betalingskort du benyttede, da du bestilte varen.
Bemærk venligst at denne proces kan tage fra 3-14 dage alt efter hvor hurtigt PBS og dit pengeinstitut behandler sagen – og ventetiden er desværre ude af vores hænder.
 
Returnering i praksis:

Før vi kan håndtere din returnering, garantisag eller reklamation er det nødvendigt at du kontakter vores kundeservice og forklarer din problemstilling - derefter vil de tage stilling til, om du skal modtage et nyt produkt, tilbagesende det leverede eller om det ikke er en sag vi kan afhjælpe. Hvis du bliver bedt om at returnere dit produkt, er det meget vigtigt at du vedlægger en seddel i din returpakke, så vores pakkeri kan modtage og håndtere din sag hurtigt, effektivt og korrekt. Returnerede varer uden ordrenummer vil desværre ikke blive ekspederet.

OBS: Vi kan ikke garantere at du får pengene retur for en vare, før vi har beset varen i vores varemodtagelse. Hvis vi modtager en vare, som du ikke kan returnere (f.eks. pga. brudt emballage eller fordi du selv er skyld defekten) vil vi blot sende varen retur til dig.

SEND MAIL TIL KUNDESERVICE >>